تبلیغات محیطی

 

اجتناب از زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی،نقطه ی ضعفی برای برند ها محسوب می شود.

این نوع تبلیغات ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهر ها، تصویر زیبایی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی می کند.

امروزه با اشتیاق فراوان شهرنشینی و گسترده معابر و همچنین انتظار در ترافیک های طولانی شهر های بزرگ، امکان ویژه و استراتژیکی را در این حوزه با نمایش بیلبوردها، استندها، ماکت های حجمی و ... به دست آمده و با خلاقیت می توان از این فرصت برای حک نقش و برند در اذهان عمومی استفاده نمود.

گروه توسعه پیام شهری با در اختیار داشتن فضاهای استراتژیک و مهم و همچنین با توجه به ارتباط با شهرداری های کل کشور،قادر به معرفی محصولات و خدمات مشتریان به شکل گسترده و کشوری را دارا می باشد.

خدمات این حوزه عبارتند از:

  • ·         ساخت و اجرای عرشه پل های عابر پیاده به صورت بیوتی
  • ·         ساخت و اجرای بیلبوردهای اتوبانی و چاده ای به صورت بیوتی
  • ·         تبلیغاتی محیطی سراسر ایران
  • ·         فضاهای تبلیغاتی فردوگاه ها، فروشگاه های مطرح، نمایشگاه های بین المللی
  • ·         ساخت،اجرا و مانیتورینگ نمایشگر های بزرگ شهری
  • ·         تبلیغات محیطی  3D Maping  که محصول جدید در عرصه تبلیغات محیطی می باشد.
  • ·         نورپردازی ساختمان های شهری با  TV Pixell